vrijdag 24 juli 2015

Hengelo: vrouw (23) overleden na vaatwasser-ongeluk

De 23-jarige vrouw die woensdag zwaargewond raakte nadat haar haren vast kwamen te zitten in een vaatwasmachine tijdens het werken bij Makro Hengelo, is vrijdag aan haar verwondingen overleden.
Dat laten familie en zorginstelling Aveleijn, waar de vrouw cliƫnte was, weten.

De jonge vrouw was woensdagochtend bij de Makro in Hengelo aan het werk in de spoelkeuken. Hoe het precies gebeurde is niet duidelijk, maar haar haar kwam plots vast te zitten in de afwasinstallatie waardoor ze door het apparaat werd meegesleurd. Daarbij raakte zij zwaargewond. Ze moest ter plaatse gereanimeerd worden en werd daarna met spoed naar het ziekenhuis in Enschede gebracht.

Het slachtoffer lag sindsdien in coma. De familie is zwaar aangedaan en vraagt om het verlies in alle rust te mogen verwerken. Ook de organisatie van Aveleijn is diep getroffen door het overlijden.

De Telegraaf, 24 juli 2015

Geen opmerkingen: