donderdag 15 september 2016

Aarle-Rixtel: brandwonden door heet water

Een medewerker van de Artex in Aarle-Rixtel heeft woensdagochtend brandwonden opgelopen aan zijn armen en rug. Bij een machine waar de man stond kwam ineens heet water vandaan. De oorzaak was een kapotte pakking van een heetwaterleiding. De man kreeg een hoeveelheid heet water op zijn rug. Hij is meteen voor behandeling naar het ziekenhuis gebracht. Hij was goed aanspreekbaar hij liep zelf de ambulance in. De verwondingen lijken mee te vallen. De Inspectie Sociale Zaken en Werkgelegenheid doet nader onderzoek naar dit ongeval.

KontaktFM, 14 september 2016

Geen opmerkingen: